Home Programe de training

Soft Skills Training – Managing Conflict

Soft Skills Training – Managing Conflict

Cui se adresează acest program de training

Comunicarea în limba engleză, în situația unui conflict, este destul de dificilă pentru un vorbitor non-nativ pentru că acesta trebuie să aleagă corect stilul și limbajul pentru transmiterea eficientă a mesajului dar să și aibă grijă să păstreze un nivel corespunzător de politețe, date fiind caracteristicile culturale și faptul că limba română permite o formulare mult mai directă a mesajului decât limba engleză. În limba engleză un mesaj comunicat într-un mod prea direct atrage după sine interpretări de agresivitate, lipsă de politețe și presiune din partea interlocutorului. Totodată și situația tensionată poate cauza încărcarea emoțională a actului comunicativ, ceea ce, de multe ori, va aduce rezultate negative și un blocaj în comunicare.

Acest program de training a fost dezvoltat pentru a oferi angajaților și managerilor suport lingvistic, modele de comportamente pozitive și bune practici prin care aceștia vor putea gestiona situațiile dificile și de conflict la locul de muncă cu mai multă eficiență, asigurând astfel rezultate mai pozitive. 

Detalii program

Recomandat pentru: 

  • angajați cu un nivel minim intermediar de limba engleză care folosesc frecvent limba engleză în context de business fie face-to-face, telefonic sau online și doresc să își perfecționeze abilitățile de comunicare pentru gestionarea cât mai eficientă a situațiilor provocatoare și de conflict în context profesional
  • manageri care coordonează echipe internaționale, raportează altor manageri internaționali, sau sunt în contact direct cu clienți internaționali
  • manageri care au lacune în ceea ce privește abilitățile lor de comunicare asertivă și lexicul funcțional și politicos de limba engleză pentru gestionarea eficientă a conflictului
  • manageri care trebuie să obțină des rezultate pozitive din situații de conflict
  • manageri care au în subordine personalități care sunt dificil de gestionat, se confruntă cu probleme de comunicare și cu conflicte de personalitate în cadrul echipei lor de lucru
  • manageri cu experiență care au nevoie de o reîmprospătare și consolidare a abilităților de comunicare pentru managementul conflictelor

 

Participanții vor învăța să:

  • își dezvolte eficiența interpersonală 
  • dezvolte o înțelegere mai profundă a comportamentului uman și efectele acestuia asupra celorlalți din jur
  • fie conștienți de propriul stil de soluționare a situațiilor de conflict și să stabilească ariile care necesită îmbunătățiri
  • își consolideze abilitățile de comunicare asertivă păstrând un nivel ridicat de politețe 
  • reducă nivelul de încărcare emoțională a mesajului și să mențină o abordare pozitivă și obiectivă în situații provocatoare
  • învețe bune practici și să dezvolte strategii cu ajutorul cărora vor putea gestiona mai eficient situații de conflict la locul de muncă
  • învețe cum să transforme situații dificile sau de conflict în resurse productive care vor aduce rezultate pozitive
Doriţi mai multe detalii ?

Datele completate vor fi pastrate si folosite in vederea solutionarii cererii tale. Vezi si politica de confidentialitate.